Gå til innhold

Uoffisiel dritkastingstråd om traktorar me ikkje likar


Gjest

Anbefalte innlegg

Istaden for å lage ein ny tråd kvar gong nokon ikkje likar ein traktor så foreslår at me heller prøver å få alt drit me har på hjernen om traktor i ein tråd. Om dette kjem til å fungere veit eg ikkje, men det er no ihvertfall eit forsøk.

 

Så det du har på hjertet om ein traktor du har prøvd, eigd eller høyrt om kan du heretter skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1

Istaden for å lage ein ny tråd kvar gong nokon ikkje likar ein traktor så foreslår at me heller prøver å få alt drit me har på hjernen om traktor i ein tråd. Om dette kjem til å fungere veit eg ikkje, men det er no ihvertfall eit forsøk.

 

Så det du har på hjertet om ein traktor du har prøvd, eigd eller høyrt om kan du heretter skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Syns vi skal holde oss for gode til å slenge usaklig dritt om andre merker.

Syns vi har mange fine diskusjoner på forumet, men noen ganger tar det litt av på en feil måte.

Så å starte en tråd om bare drittkasting er ikke det lureste du har funnet på.

Har forstått at komentaren din til norsk stein sine valtra er rein dritt kasting til valtra. Hadde den vært skrevet på forumet så hadde jeg rapportert den, men det er ikke mulig når den er skrevet som komentar til artikkel.

La oss diskutere problemer , men prøv å være litt sakelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Dette tror jeg med all respekt å melde er den dummeste tråden som har kommet opp siden det nye forumet starta opp. Vi har vært befridd for mye vas etter relanseringa, men jeg ser det er på tur tilbake nå. Håper det bare er et blaff - for jeg har trivdes mye bedre her etter forumet ble nytt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1
Det eg meinte er at det må vere bedre å skrive noko stygt her istadenfor å søple ned ein tråd. Er mangen som spør om korleis ein traktor er og så kjem folk å pratar om andre traktorar og så begynner dei å klage på det den eine har meint om ein traktor og så har du det gåande, kvifor ha 20 småtrådar som er sånn når ein kan ha ein stor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Tanken var ikke så dum, men det spørs hvordan det ville utartet seg. Det er helt riktig at en tråd starter med vannpumpa på en Fordson Dexta og ender med drittprat om bremsehavarier på NH TSA. Det spørs bare om vi hadde klart å sette grensa for hva som skulle stått her og der........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...