Guest Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Hei. Har akkurat anskaffet meg en JD 1040. Denne skal ha 1 DV uttak bak, problemet meldte seg immidlertid når jeg skulle plugge inn toppstaget. Det viser seg at det ene uttaket er "dypere". Dvs ISO koblingen på toppstaget passer ikke med den ene av uttakene på traktoren. Er problemet løst ved å bytte koblingen på traktoren eller kan det være et uttak for noe annet? Uttakene sitter tett sammen og selger fortalte at det var DV uttak, men har aldri sett noe lignende. Noen som har gode svar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Hei. Har akkurat anskaffet meg en JD 1040. Denne skal ha 1 DV uttak bak, problemet meldte seg immidlertid når jeg skulle plugge inn toppstaget. Det viser seg at det ene uttaket er \"\;dypere\"\;. Dvs ISO koblingen på toppstaget passer ikke med den ene av uttakene på traktoren. Er problemet løst ved å bytte koblingen på traktoren eller kan det være et uttak for noe annet? Uttakene sitter tett sammen og selger fortalte at det var DV uttak, men har aldri sett noe lignende. Noen som har gode svar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.