Gå til innhold

Massey 6470


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! nåken såa hr erfaringar me massey 6470? lurer på å kjøpa ein 04 mod me vanlig "dynashift kasse" s¨å er gått 2500t.Bra traktor detta?svakheter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! nåken såa hr erfaringar me massey 6470? lurer på å kjøpa ein 04 mod me vanlig \&quot\;dynashift kasse\&quot\; s¨å er gått 2500t.Bra traktor detta?svakheter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vi har er ny typen med Dyna 6,men vi hadde en demotraktor med dyna 4 for noen år siden.Er jo stort sett bare girene som er forskjellen så jeg vil si det er en veldig god og moderne traktor.Største anke punktet slik jeg ser det er sikten bakover p.g.a den smale bakruta og rammen til denne.Denne har vært uforandret iallefall siden 6100 serien,så om du har hatt MF før så er du vel vant den.

Har ikke hørt om mekaniske eller elektriske feil som er blitt gjengangere på 6400 serien så vist prisen er god er det vel bare og \&quot\;løp og kjøp\&quot\;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli så drit lei tå å sjå at døkk kaller Dynashiftkassa på MF 6400 serien for Dyna 4.

Prøv å forstå at Dyna 4 sit i MF 5400 serien.

 

Kjøyrer sjølv traktor i MF 6400 serien med Dynashift,og det er ein meget bra traktor.

 

Dårleg sikt bakover,tull!

 

Er det lasteapp på den?? Da er det meget viktig at den har original joystick i armlene. Det passer absolutt ikkje med mekanisk lasteapp.spak inni ein slik traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja eg ser og de at mange kaller de for dyna4 på 6400 og 6200 serien, men der er kun på 5400 så du seie! de er trima lastar på han ja me trima sin elektriske lastarspak!! ska bruke den på brøyting/strøing, slåing,nåke massatransport + vanlig gardsarbeid då...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg gjennom \&quot\;finn\&quot\; annonsene,for evt å sjå bilde av den du vurderer,men fant ingen som passet beskrivelsen av den.

 

Detta er traktorer med eit MEGET godt førerhus,og traktorer som det er lite tull med,så ser den bra ut,og prisen er fornuftig,så berre kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...