Gå til innhold

claas arion 620 2005 mod


schilter_1

Anbefalte innlegg

Jan: Kansje du ikkje skal vere så bråkjekk. Ser på Finn.no fleire Arion 2007 mod til salgs. Korleis kan det stemme viss den vart lansert i 2008? Ares finnst ikkje som 640 sei du. Det er da ingen som har sagt det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best å best?? nei, john deere, new holland, valtra, case ih f.eks? her i området er det vel solgt kansje 8-10stk claas, å ein av dei er arion, den havna inn pga girkassehavari etter 6 dager, stått i deler i 2-3mnd nå, veit ikkje om den er ferdig reparert nå eller kva den er, å 2 ares 697 med girkassehavari, 3 celtris med hydpumpehavari, å når det er 6 så eg veit, av 8-10 stk er det alt anna enn holdbart!! men eg gidder ikkje diskutere meir, ser bare at kvar gong det blir diskutert traktor her inne, blir det ikkje fornuftige svar uansett.. eg har 2 eldre valmeter (6400-6200) å viss eg får kjøpt meg en ny traktor eg kan bli betre fornøgd med en dei, skal eg kjøpe den,men når eg les disse valtra debattane, er det jo nok folk som meiner valtra også er noko totalt ubrukelig dritt, gidder ikkje begynne å nevne eksempler en gong... men eg veit iallefall kva eg har, å ikkje kva eg får. men klart at det mange gode traktorer! men når 6 av 8-10 stk har havarert, av eit traktormerke som har blitt solgt i ca 2 år, er dette søppel!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...