Gå til innhold

bg nøtter


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes ikke det var riktig og godta rett svar på maks 310 hk.

Vi var vell tross alt 49 prosent som fant fram til dei rette sider/lenker hvor det står 319 maks hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var riktig og godta rett svar på maks 310 hk.

Vi var vell tross alt 49 prosent som fant fram til dei rette sider/lenker hvor det står 319 maks hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dagens Deutz-nøtt? Ut ifra det jeg leser starta serieproduksjonen av luftkjølte motorer mye tidligere på 40-tallet enn det eneste svaralternativet som har noe med 40-tallet å gjøre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1

Synes og det må gå an å legge litt arbeid i å finne rett svar. Hvis spørsmålene hadde vært for enkle blir det jo bare kjedelig. Skal jo være litt utfordring. Måtte selv lete litt før jeg kom frem til riktig svar på fk.no, og nettbrosjyren til John Deere 7R. Og når spørsmålet er så tydelig som det var, \&quot\;maksimal motoreffekt inklusiv IPM\&quot\; så burde det jo gå an å finne frem til rett svar \;-)

 

http://www.felleskjopet.no/landbruk/Documents/Interne/Maskin_Ettermarked/Brosjyrer/YY1114107N%207R.pdf

 

Har ikke svart på dagens Deutz-nøtt enda, men regner med det blir gitt litt slingringsmonn på den oppgaven og?

 

Jaja, det var dagens sure oppstøt fra meg. Ønsker forum medlemmene lykke til videre i jakten på 24 rette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, at man ikke leser nøye hva som står gjorde at jeg fikk feil på pressestesten.

 

Følgende presser er med i testen:

 

- Claas Rolland 455 Uniwrap

- Ferraboli Omnia 125 OC

- John Deere 744 Premium

- Krone CF155XC

- Kuhn iBio

- Kuhn FBP2135

- McHale Fusion II

- New Holland BR6090 OC

- Orkel HiQ og 1260 Agronic

- Welger RP 235 Profi

 

Kuhn står med to presser under værandre mens Orkel står med to på samme linje. I omtalen på nett.

 

Nå har jeg gått glipp av to andre spørsmål av andre grunner.

Men at man ikke leser nøye hva som står, er jo noe helt annet en det svaret angående John Deer treskere som var umulig og finne uten helt spesielfantasi. Husker ikke om det var i fjor eller året før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan_Eirik_1

Ble også, som flere her skriver, skuffet over at 310 hk ble godkjent som svar på max effekt på hjorten, spørsmålet var jo klart og tydelig, og etter litt undersøkelser flere plasser var svaret åpenbart!! Har selv hatt ett par bom på spørsmål opp gjennom årene pga at jeg har lest spørsmålene litt for dårlig, og har bestemt meg for å være mer nøye iår! Hvis det en gang viser seg at to alternativer er \&quot\;riktig\&quot\;, bør jo evt begge svar godkjennes, men ikke hvis det er ett alternativ som er riktig og ett som er feil.....

Svar på dagens nøtt er også mulig å finne\;-) Tror jeg da, får se i mårra om jeg får riktig.....

 

Ønsker alle nøtteknekkere lykke til videre!\;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som sliter med å forstå dagens nøtt? Jeg har iaf ikke fått blad nr 10. Så det alt er luket ut. Men nå er jeg usikker ja...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til klaging på nissene da. Det er bare ett blad som jeg har fått til nå i 2011 med flere bg logoer på. Så det er ikke vanskelig, dei trenger heller ikke være i full size, logoene....:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan_Eirik_1
Fin link Karl Daniel\;-) Fasiten idag er ganske grei å fine den ja, så kan man delta i den andre \&quot\;konkurransen\&quot\; på gardsdrift.no samtidig!=)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Fikk BG nr. 10 idag - en dag for sent, for der stod det i en liten artikkel at 714 er minstemann i 700 serien. Fikk derfor feil på gårsdagens nøtt da jeg svarte 7 i stedet for 6. Jeg slet med å finne ut antallet, men på Eiksenteret sin nettside så er 712 også med i tekniske data-brosjyren. Føler derfor at hvis et spørsmål om antall HK i en viss John Deere kan ha to riktige svaralternativer når spørsmålet i utgangspunktet ikke kunne misforstås, så burde svaralternativet med 7 stk. Fendt 700 også godkjennes. Spørsmålet gjaldt Fendts \&quot\;nye\&quot\; 700-serie, men det er jo bare tre modeller som er nye, ikke hele serien...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...