Gå til innhold

Claas Arion 430 joystick??!!??


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en 430 med en øverum vendeplog som skal brukes på demo her på torsdag. Traktoren blir 95 % av tiden bare brukt med henger betjent med de mekanske hydr.uttakene. Plogen trenger uttakene fra joysticka også, men av brytere i hytta virker det ikke som jeg kan velge mellom framme og bak. Enten slår jeg joysticka av, eller så betjenes laster og vendeplog samtidig (upraktisk). Noen som vet noe???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Har en 430 med en øverum vendeplog som skal brukes på demo her på torsdag. Traktoren blir 95 % av tiden bare brukt med henger betjent med de mekanske hydr.uttakene. Plogen trenger uttakene fra joysticka også, men av brytere i hytta virker det ikke som jeg kan velge mellom framme og bak. Enten slår jeg joysticka av, eller så betjenes laster og vendeplog samtidig (upraktisk). Noen som vet noe???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Velgerventil monteres av forhandler og ikke fra fabrikk, kan høres ut som at den ikke er montert på denne traktor.

 

Sjekk dette med din forhandler/selger

 

AS Landmaskin

www.landmaskin.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1

Er enig i at det kan virke som om velgerventilen ikke er montert. Den bryteren som må lyse (være aktiv) på hyttestolpen har bilde av en åpen hengelås og en sylinder.

Ingve: Har du denne bryteren i tillegg til \&quot\;skuff\&quot\;-bryteren? Må den stå på i tillegg til den lille i armlenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...