Gå til innhold

Case mxu 135 2007


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vurderer å kjøpe en 07 case mxu 135pro. Den har gått 2500t og har en del utstyr som 4 uttak, xeobib hjul og q55 laster. Men det er en 40km/t maskin. Jeg prøvde den, og syns den gikk sakte pluss at den ikke oppnådde mer enn 2300 rpm på øverste gir (hakk 16) hvis jeg ikke husker feil. Kan dette justeres opp til 2500/2600? Vil jo hjelpe noe.

 

Ellers er det noen store fallgruver med disse maskinene?

 

Har mest erfaring fra JD, så det er litt "skummelt" å prøve noe nytt.

 

På forhånd takk for info.

 

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune_Hollerud_Bjerke_1

Heisann!

 

Vurderer å kjøpe en 07 case mxu 135pro. Den har gått 2500t og har en del utstyr som 4 uttak, xeobib hjul og q55 laster. Men det er en 40km/t maskin. Jeg prøvde den, og syns den gikk sakte pluss at den ikke oppnådde mer enn 2300 rpm på øverste gir (hakk 16) hvis jeg ikke husker feil. Kan dette justeres opp til 2500/2600? Vil jo hjelpe noe.

 

Ellers er det noen store fallgruver med disse maskinene?

 

Har mest erfaring fra JD, så det er litt \&quot\;skummelt\&quot\; å prøve noe nytt.

 

På forhånd takk for info.

 

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest runeav_1

Hei.

Bytta i 2005 inn en 5150 Pro (170hk)i en ny MXU 135.Denne hadde 17 gir og 50 km. Komfortmessig var den fin,men selv med powerbox(maks 203hk) ,var den dau.Likte heller ikke girkassa.Solgte den i 2008,og kjøpte en 5150Pro igjen.Med 200 hk i den går det unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune_Hollerud_Bjerke_1
Hei igjen. Endte opp med nok en JD. 6520 med 10-70 laster, nye 540/650 dekk, 50 km/t, klima og JD lasterspak. Gleder meg til å prøve. Mye likt de andre jeg har hatt, men moro lell. Motoren er \&quot\;optimalisert\&quot\; av \&quot\;dansken\&quot\;, så fungerer antagelig greit. Min forrige 6620 gjorde hvertfall det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune_Hollerud_Bjerke_1

Hei.

 

Litt vanskelig å si da jeg byttet inn en 07 MXu 100 som jeg hadde byttet i en annen traktor før det. Jeg betalte antagelig nok, men traktoren virket fin og jeg trur den er bra behandla. Fikk 330 000 for casen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...