Gå til innhold

Motorslåmaskin


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Gamle slåmaskina er gåen. Denna var av typen BCS. Treng no ei ny motorslåmaskin. Har sett litt på BCS 615SL. Noken som har prøvd ein sånn?. Naboen har Agria 5400, fekk prøva denna litt sist sesong, ei veldig god maskin. Men prisane på ein ny Agria 5400 med 115cm forsats, ligg på 70 000+++. Har ikkje lyst til og bruka meir enn maks 45 000.

Noken som har formeiningar om valget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei. Eg har ei BCS 615 L, 2003 modell, og har ingen problem med denne. Går som ei klokke. Kun bytt knivar. Er mekaniker, er derfor nøye med vedlikehold av den, for at den skal vare. Skulle eg ha kjøpt ny maskin i dag, hadde eg sett litt nærmare på Reform 617D hos Østerbø Maskin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Ser litt på reform 617D no. Veldig lik BCS 615SL, samme motor, samme størrelse dekk o.s.v. Korlrid er maskina du i brattr sidehellingar?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei. Maskina har knivbjelke på 115cm og veg under 100 kg totalt. Eg brukar maskina i enkelte skråningar som er ca 25 grader. Det går greitt, når eg pressar litt imot med handtaket. Det hadde nok hjelpt med litt breiare bjelke og hjulsett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonym
Takk for all hjelp Nils Tore!. Vart ei Bcs 615 sl på meg. Veldig fornøgd. Har eit siste spørsmål. Skal selga mi gamle maskin, bcs 602. Tennplugg er gåen og når motoren starta gjekk ikkje knivane. Veit du kor mykje eg kan ta for maskina, såg for meg cs 1000kr, ka meine de?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei

Jeg kjøpte en pent brukt Agria 5400 til 8000, bytta ut den originale motoren med en ny B&amp\;S og fikk en veldig god slåmaskin til i underkant av 20 000,- Har to kniver, en på 117 og en på 138 som jeg bytter på alt etter behov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei &quot\;slåttekar&quot\;

Er du interessert i å selge gamlemotoren? Reknar med det er ein rotax150. Har ein gåen slik eg treng delar til.

 

mvh A B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...