Glytzhkof_1 Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Pussig at Aebi ikkje er meir i bruk i Norge - spesielt på Vestlandet: http://www.youtube.com/watch?v=KMwmnG0G2PU Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geitbonden_ole-m_1 Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 synes du det er pussig ? det gjør ikke eg , for det første er det nesten ett ikke eksisterende brukt salg i norge og skal du ha nytt så er prisende så hinsides all fornuft .et at vanlige traktorer koster men er jo dobble priser på aebi , reformulien å alle di andre merkene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geitbonden_ole-m_1 Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 import er en mulighet , har enda ikke klart å finne noen ulemper annet en prisen , det kan jo henges på samme redskapen som en vanlig 4 trekker , å for mitt vedkommende så har eg meget godt tenk meg en slik terratreker eller lignende + en transporter da hadde eg de mest opptimale kjøretøyende til bruket vi driver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.