Guest Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 hvilken olje skal jeg bruke på motor og gir/hydraulikk, på en zetor 5011? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 hvilken olje skal jeg bruke på motor og gir/hydraulikk, på en zetor 5011? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bolgebah_1 Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Universalolje funket iallfall helt fint på min Zetor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxxum_1 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 hei. vil si at kombi olje er som en som går å skryter av at han er handyman. sier at den kan brukes til alt men duger ikke til en dritt. kombiolje fungerer sikker på bakstussen på en zetor,men IKKE bruk den på motoren selv om det står det på kanna.undersøk med lena maskin. det tror jeg vil lønne seg. får kombi olje har lettere får å begynne å svette en vanlig tilpasset olje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 hvor mye olje går det på girkasse/hydraulikk på zetor 5011da? og hvor mye går det på motoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.