Guest Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 På en Ford 5000 der kraftuttaket går litt rundt hele tiden, hva kan være feil, og hva må eventuelt skiftes/justeres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tobias_1 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 På en Ford 5000 der kraftuttaket går litt rundt hele tiden, hva kan være feil, og hva må eventuelt skiftes/justeres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Hei! Går det rundt for fullt eller? På min Zetor går det også rundt stort sett hele tiden men det er bare for at oljen er tjukk. Legg hånden forsiktig på tappen å se om den stopper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Petter_1 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ikke prøv å stopp den med hånden, hvis det er i nærheten av slik som det er på min 5000 så er det nok moment der til å bryte av armen din. På min så er det markant forskjell på innkoblet og utkoblet (både hastighet og kraft), men selv utkoblet drar kraftuttaket helt greit rundt akslingen på diverse redskap (snøfres, etc.). Det er mulig å stoppe det med nok motstand, og det starter ikke igjen før man da kobler inn kraftuttaket. Dette er nok temmelig vanlig på 5000, det skyldes sannsynligvis det gmail skriver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Jeg syns det kjekt at tappen går lett og sakte rundt for da er det lettere å entre akselen. Men er det slik som petter beskriver det så må noe gjøres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.