Gå til innhold

Case Mxu110


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bache_G_1
TG: jeg har selv erfart at case ih 885, 4200 og cx har fungert mye bedre etter å ha tappet ned vanlig universal eller transmisjonsolje for så å fylle på hy-train. deete avhenger litt av bruken selvsagt, vi er litt tilbake på det med oljetemperatur.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar
Hva med syntetisk olje? Har hørt flere som har god erfaring med dette ved kjøring ved lave temperaturer. Alt ved 0 grader går traktorene mye lettere i oppvarmingsperioden. Kan slik olje være skadlig på noen måte, f.eks for bremsene? (Oljen ha selvfølgelig de rette spesifikasjonene)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
konrad: universalolje og transmisjonsolje er absolutt ikke det samme. Universalolje har ikke noe i en nyere maskinpark å gjøre. dyrt og dårlig kompromiss. Ha en god motorolje og en transmisjonsolje som brukes på alt... Eldre traktorer som er godkjent med universalolje fungerer og mye bedre med transmisjonsolje. Særlig på vinterstid-laster...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
ka: la meg sitere, meg selv: \&quot\;vanlig universal eller transmisjonsolje\&quot\;. etter min oppfatning har du en spesiell måte å tolke utsagn på... og hva er egentlig problemet med å bruke oljen som er nevnt i instruksjonsboka?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare høre på TG han har tydeligvis tatt patent på vettet. han har rett og alle andre har feil, ikke åpen for at noen andre kanskje har bedre greie på noe enn han. så hør på hva TG sier det gjelder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...