Gå til innhold

Trinnløs Deutz


ÅT_1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Deutz-Fahr er og blir Deutz-Fahr, kvalitet. Trur nok ikkje det er nokon her som har erfaring med den, da det er ein heller sjelden traktor i norge. Såg ein film på youtube der ein klarde å få den til å nesten koke. Eit raskt søk på internett gjorde at eg fant ingen som hadde publisert problem med den. Kan heller ikkje tenke meg at det er så mykje feil eller tull på desse traktorane. Men du kan ringe til Haugsveen &amp\; Fjeldstad på stange, dei veit kanskje noko.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ein som har kjørt ttv 3500 timer nå uten noen problemer.Den har samme kassen som sitter i trinnløs JD (zf). Men med forskjellig styring, ttv har feks kjørepedal som Fendt. Trur det er ein bra traktor som lider av et lite utbygd service-apparat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
har ikke selv hatt ttv, men samarbeider med to som har det.. den ene, en 1160 måtte de byte girkasse på etter ca 2000timer mens den andre, en 1145 har nå passert 6000timer uten problem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske det var snakk om ein liten deutz som skulle komme med trinnlaus. Har ikkje høyrd noko etterpå. Nokon som veit noko?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stomperud_1

ja, det stemmer det. Var en prototype utstillt nå i vinter. Men det er egentlig en SAME fra Italia da.

 

På detuzforum.de spekuleres det også i at de skal komme med en oppfølger av INTRAC, det kan jo bli spennende.

 

De har også en selvgående rundballepresse under utvikling, ifølge det samme forum.

 

Stiller meg litt aventende til det som står der, det meste er skrevet med lysegrønne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
veit at agrofarm serien kommer som trinnløs snart. hvis jeg ikke husker feil, var det våren 2009 eller noe...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Har enn ttv 1130 2004 mod.som snart passerer 6000timer, er veldig drifsikker å lite problemer,har skiftet dynamo å startmotor, det er vel de eneste. Skal kjøpe ny deutz er planen, så Er for salg nå vis noen er intresserte, ring på 40 48 93 30, for mer info,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...