Gå til innhold

V8


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!Lurer på om noen vet om det fins noen MF 1155, International 1468 eller andre v8 2wd av disse merkene her til lands.Kunne tenkt meg å sett en av disse i levende live
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1
Hei!Lurer på om noen vet om det fins noen MF 1155, International 1468 eller andre v8 2wd av disse merkene her til lands.Kunne tenkt meg å sett en av disse i levende live
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei står på klepp. Køyrde ein mf V8 seinast i dag. flott lyd, men det var ein midjestyrt 4900. Har også ein 2805 her. Det trur eg erden største av dei 2 hjulstrekkte som er blitt laga.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hei ja det er en slik mf i trøndelag ett sted. den var på traktorpulling på klett for to år siden. det er sikkert noen som vet hvem som eier den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det kjem ein reporasje i bladet traktor, men har ikkje tru på at den blir så informativ. blir vel nokre bilde i frå meitemarkperspektiv som dei trur er kule, men som ikkje har noko verdi som informasjon. Einaste grunnen til at eg abbonerer på det bladet er at eg er redd for å gå glipp av noko? trur ikkje dei hadde tapt noko på å bli litt meir seriøse!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne_1
Det finnes en MF 1155 i Levanger. som deltok i pulling i trøndelagscupen for et par år siden. Husker ikke hva eieren heter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...