Guest Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 er det en god traktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 er det en god traktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 har hørt at dette er ganske goe traktorer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 har hørt at dette er ganske dårlig traktor!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 til je: hvorfor det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest je_1 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Ikkje meir informativt enn de e de eg ar hørrt ellers i debatten. Har ingen erfaring sjølv, men den har jo blitt diskutert tidlegare i andre trådar utan å bli rost opp i skyene. Men til deg br\; hvorfor det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 har bare hørt det jeg og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest km_1 Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Er det en god traktor er egenlig et dårlig spørsmål du ikkje kan forvente å få et fornuftig svar på.Det er jo litt etter bruken vil eg sei. Det er forskjell på om du skal bruke traktoren til entrepenør/ storgård eller på et småbruk eller bare til brøyting og div hobby..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 er det noen som har problemer med motoren eller andre store feiler da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.