Gå til innhold

Volvo bm 2204


Gjest

Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe meg traktor og har fått tilbud på ein volvo bm 2204 med laster til 20000kr. den har litt rust, gått ca 1000 timer og lasteren er skjeiv og siger litt. den vil bli brukt i jordbruksdrift og som transportmiddel. har tenk å pusse den opp ved eventuelt kjøp. er det ein bra traktor og ein bra pris? ka er topphastigheten? er den driftssikker?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
har tenkt å kjøpe meg traktor og har fått tilbud på ein volvo bm 2204 med laster til 20000kr. den har litt rust, gått ca 1000 timer og lasteren er skjeiv og siger litt. den vil bli brukt i jordbruksdrift og som transportmiddel. har tenk å pusse den opp ved eventuelt kjøp. er det ein bra traktor og ein bra pris? ka er topphastigheten? er den driftssikker?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

topphastigheten på en sånn traktor er ca 25km/t

og prisen er grei den,og med så lite timer har du traktor lenge.

 

gå inn på www.konedata.net for mere info om traktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 timer var nå lite på ein så gammal traktor. Sjekk om den kan ha gått rundt..... men 20000 er jo ein grei pris uansett om traktoren er ok...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

den går veldig sakte ja. 25 stemmer nokk. men den er et voldsomt til trekkmonster, iallefall om du skrur litt på pumpa slik at du får den fra 56 hk og opp til 70 hk som er normalt for denne motoren.

ikke betal mere enn 20 store for den da firehjulstrekket på disse volvoene er direkte elendig, hjullagra blir slitt og framhjula bare detter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

det vil du nokk nesten ikke merke da disse traktorene nesten går på luft.

når jeg kjører silo en hel dag klarer jeg ikke å bruke en tank. traktoren min er 2wd.

 

se over tanken på traktoren før du kjøper den da den kan være opprustet ( ikke veldig tykke vegger i utgangspunktet ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...