Jump to content

traktordekk

Guest

Recommended Posts

Eg lure litt på om det er nokon som har erfaring med Alliance traktordekk med Nokian TRI mønster.Eg har no kjørt fleire år med Nokian TRI2 dekk på traktoren, om vinteren har med skrudd inn pigger og det har fungert veldigt bra,har ikkje hatt behov for kjettinger,verken på brøyting eller strøing.Har fått tilbud på Alliance dekk (tillnærma likt mønster som Nokian) og dei er noko billigare,men eg er litt usikker på korleis dei er på snø

Eg lure litt på om det er nokon som har erfaring med Alliance traktordekk med Nokian TRI mønster.Eg har no kjørt fleire år med Nokian TRI2 dekk på traktoren, om vinteren har med skrudd inn pigger og det har fungert veldigt bra,har ikkje hatt behov for kjettinger,verken på brøyting eller strøing.Har fått tilbud på Alliance dekk (tillnærma likt mønster som Nokian) og dei er noko billigare,men eg er litt usikker på korleis dei er på snø

Tror jeg viil holdt meg til Nokia. Den har gummiblanding som tåler vinter. Hør med Faksvåg. De har kampanje nå.

Alliance er produsert i ISRAEL. Ikke akkurat noe vinterføre der.

Og husk Kjøper du Israelske varer, er du med på å finansiere apartheid og menneske undertrykking. Okkupasjon av palestinsk jord, så bøndene der ikke har noe å leve av.. Se hva som skjer i Gaza og Muren de bygger for å stenge Palestinske bønder og folk vekk fra sitt jordbruksland.

Selv kjøper jeg ikke så mye som en appelsin derifra.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...