Guest Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 hei. jeg lurer på om det er noen som vet om det er solgt noen mf 135 bensin her i landet? som den iverige mf sammler jeg er ønsker jeg å ha en slik traktor, diesel er også av interesse, noen som vet om et objekt? eks med sunnfrossen motor eller andre feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Him_self_1 Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 hei. jeg lurer på om det er noen som vet om det er solgt noen mf 135 bensin her i landet? som den iverige mf sammler jeg er ønsker jeg å ha en slik traktor, diesel er også av interesse, noen som vet om et objekt? eks med sunnfrossen motor eller andre feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Det slenger noen 135 bensin her og der. Hvis eksosrøret er på høgre sida er den 4-sylindret, og da er det enten en lakkert gullfisk, en MF fra de to første åra, ellers så er det bensin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Unnskyld, jeg var litt rask. Så ikke at det sto 135 og ikke 35....... Jeg vil vel tro at Eikmaskin sentralt kan hjelpe deg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Jeg er kjent med at det ble solgt en Massey Feguson 135 bensin fra avdelingen på Hamar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 12, 2012 Share Posted July 12, 2012 Jeg har en til salgs, nås på ivan@heliscan.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.