Gå til innhold

john deere2030 1976mod


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg tenker på og kjøpe meg en john deere 2030 med 4*4 den er vistnokk gått 1652timer. det er litt slakke i styringen på den. prisen er ca 55tusen.

er dette et godt kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1

jeg tenker på og kjøpe meg en john deere 2030 med 4*4 den er vistnokk gått 1652timer. det er litt slakke i styringen på den. prisen er ca 55tusen.

er dette et godt kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6470_1
Sikkert et greit kjøp vist timetallet stemmer.Syns det er litt mistenkelig med slakke i styringen når traktoren kun har gått 1650timer.Sjekk slitasje på pedaler,gulv,hendler samt trekkrok.Det skal være minimalt med slitasje vist timetallet stemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1
ja, jeg er litt i tvil ang timene jeg også. det kan jo hende den har gått rundt en gang da. men det ser ikke sånn ut på selve traktoren heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mf_power_1
ikke vet jeg, men den er fin utvendig, så en liten olje lekarsje mitt under traktor sånn ca. men inne var det slitarsje, så ut som det var nytt sete.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest dariusz_1
hei har kjøpt en JD 2030 4x4 trenge 78år trenge noen katalog eller fagbøka .kanskje kjennej noen av dere hvor kan skafe det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Både FK og Økonomideler kan nok skaffe slikt. Godtar du bok på engelsk kan det hende de ligger ute på deere.com også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Traktoren kan absolutt ha slakk i styringa! Når motoren står er det normalt med tre-kvart omdreidning slakk i snekka, men når motoren går skal slarken bli borte. Dersom det er slark når motoren går kan det være en skrue på sida av snekka som har løsnet. Skruen sitter i øvre enden av armen bakerst på styrestaget. Den er godt gjemt i en slisse på venstre sida av styresnekka, men kan nås gjennom et lite, rundt \&quot\;lokk\&quot\; ved kløtsjpedalen. Bytt evt ut skruen med en umbrakoskrue, og dra den til med locktite. Eller sveis fast skruen med en LITEN sveis. Den kan godt ha defekt timeteller, selve telleren kan ha stått i mange år selv om turtelleren virker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...