Gå til innhold

ny kjøp


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg vurderer og kjøpe meg en John Deere 3040 1981mod til kr79.000. den er gått 8994timer.er med laster. 110hk. er dette et bra kjøp? og kan den gå mange timer enda?

 

takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

jeg vurderer og kjøpe meg en John Deere 3040 1981mod til kr79.000. den er gått 8994timer.er med laster. 110hk. er dette et bra kjøp? og kan den gå mange timer enda?

 

takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Var jo en lignende tråd her nå nylig - om hvor lenge en kan vente en traktor går. Og så lenge traktoren er godt holdt fra før av, og ikke alt for hardt kjørt (ser jo at den du vurderer er skrudd opp litt) så kan denne traktoren holde mange timer enda.

 

Man ser jo litt av \&quot\;ansvarsfølelsen\&quot\; fra forrige eier(e) bare ved å se på traktoren, hvordan den ser ut. Og ser den bra ut utvendig er vel sannsynligheta stor for at service og ettersyn også er fulgt opp... Prisen er i alle fall ikke mye å krangle på, virker som et greit kjøp hvis traktoren er hel og pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hvis du har muligheten til det, så ser du på det andre utstyret til den som selger traktoren. Ser det bra ut i forhold til alderen, er mest sannsynlig traktoren også godt holdt og stelt med. Sjekk foringer/slakk i foraksel, fettnippler på laster og sjekk clutch. Er alt i orden er det et bra kjøp. Bytt uansett filter og oljer på alt etter evnt kjøp. Da har du et bedre utgangspunkt for videre vedlikehold. Lykke til med \&quot\;ny\&quot\; traktor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...