Gå til innhold

JD 6320 + Q35 laster?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en Valtra N92 med Q35 laster og en JD 6320 uten noe som helst. Vurderer å kjøpe braketter og sentral så lasteren kan gå på begge traktorene. Er den lasteren for kort/liten for JD6320?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Har en Valtra N92 med Q35 laster og en JD 6320 uten noe som helst. Vurderer å kjøpe braketter og sentral så lasteren kan gå på begge traktorene. Er den lasteren for kort/liten for JD6320?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
tja.. Kommer vel litt n på om du har de store innfestingsståla på lasteren(EXT). TROR! det går hvis du har disse men er ikke helt sikker. Sikkert noen her inne som vet dette bedre enn meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest ValtraN92_1

Forhandleren visste heller ikke om det ville gå. Helst ville han anbefale en Q55 laster.

Men er det noen her inne som kjenner noen som har prøvd om det går?(Jeg vet det ikke er helt optimalt) Eller er det noen som har lyst til å prøve? I så fall, tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det skal gå,send meg din email adress så skal eg sende bilde av en Q35 montert på en 6230 ,Den har heller ikke frambygde festere berre stander som eg også vill annbefale.Vil du kjøpe så selger eg fester eller komplette lastere til en meget hyggelig pris.Svar på hetland@hesbynett.no

mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...