Gå til innhold

Kjøpe traktor usett?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer angående kjøp av traktor usett?

Vurderer traktor til 300.000 +/-. Det er jo snart våronn og litt upraktisk å reise langt for å se på traktor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1

Er det noen som har erfaringer angående kjøp av traktor usett?

Vurderer traktor til 300.000 +/-. Det er jo snart våronn og litt upraktisk å reise langt for å se på traktor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kommer vel litt an på om det er firma eller privat.

Selv kjøpte jeg valmet usett fra det som den gang var VALTRA forhandler. Traktoren var 10år gammel, men jeg vil si jeg ble positivt overrasket (bedre enn jeg trodde). Men ved privat handel ville jeg nok vært litt mer forsiktig. Gjordet det samme med gravemaskin (fra forhandler), og har ingen negavtive opplevelser med dette.

Men en sjans å ta er det jo uansett.

Det beste om det er langt vekke, er og prøve og finne noen som kan gå og kikke på den for deg. Noen du stoler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hvis du har tenkt å kjøpe traktor usett er går d jo an å høre med noen her inne om å se for deg?? Kommer selvfølgelig an på hvem som ser, men to ekstra øyne kan vel umulig skade???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne_1
Vi har kjøpt traktor usett fra både England og Norge. Jeg er ikke betenkt over å handle traktor i hjemlandet usett. Snakker man med selgeren på telefon får man fort et intrykk over hvordan selgeren er, og de aller fleste er ikke ute etter å lure deg. Er det forhandler du handler av, bør en traktor i den prisklassen være igod stand ved eventuellt kjøp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...