Gå til innhold

Effekttap frå motor til tapp?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nokon som veit kor mykje effektapet er på John Deere 6430 frå motor til kraftuttaket? Har målt traktoren til 135 Hk på tappen og lurer på kor mange hk det er på motoren da?..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NGK_1
Nokon som veit kor mykje effektapet er på John Deere 6430 frå motor til kraftuttaket? Har målt traktoren til 135 Hk på tappen og lurer på kor mange hk det er på motoren da?..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 150 hk på motoren då kan eg tenka meg. Er den orginal eller chipet? Mange som har erfaring med at JD yte mindre enn oppgitt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NGK_1
Det er med powerboks, men skal gå over til omprog., er ikkje fornøygd med resultatet av boksen. Har ikkje erfaring med at John Deere yte mindre enn oppgitt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje eg heller, men er fleire her på debatten som har nevnt på det. Ka girkasse har du i traktoren. Turbochip.no. Kan anbefala han til programering.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Hva yter en orginal 6430 i dag? Ser at den skal få mere hester til neste år. Har hørt at dem måler traktorene til ca 140 Hk nå. Er det noen som har prøvd og målt sin orginalt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 6320 demotraktor på prøve for noen år siden. Traktoren gikk fryktelig dårlig syntes jeg, selgeren mente traktoren var som den skulle så det ble ikke noe JD på meg. Lenge etter jeg handlet fikk jeg høre at demotraktoren var blitt målt å den manglet mellom 15 og 20 hester.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...