Gå til innhold

Vendegir problemer JD 6300.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg har ein JD 6300 94 mod som eg har eit problem med vendegir spaken. Vendegiret er plassert på høgre side og er kløtsjfritt. Problemet er at spaken har ein tendens til å henge seg opp og vil ikkje i gir, verken forover eller reversj. Er det nokon som har hatt eit slikt problem, eventuelt veit om kva som kan vere feilen?

Håper på raskt svar!

På førehand takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei.

 

Eg har ein JD 6300 94 mod som eg har eit problem med vendegir spaken. Vendegiret er plassert på høgre side og er kløtsjfritt. Problemet er at spaken har ein tendens til å henge seg opp og vil ikkje i gir, verken forover eller reversj. Er det nokon som har hatt eit slikt problem, eventuelt veit om kva som kan vere feilen?

Håper på raskt svar!

På førehand takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Vet ikke om de høyre monterte vendegirene har wire overføring som på de nyere SE modellene med mekansk-hydraulisk overføring, men det har i hvert fall vært en svakhet på en 6220 SE fra 2006. 5000 timer, og har røket (blitt nesten ubrukelig) to ganger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jo, den har wire overføring som går ned under hytta og inn på girkassa. Når den låsar seg, klarer eg å rikke på den, men den går ikkje i gir. Spaken er veldig hard og vil som sagt ikkje gå i gir. Er dette noko av det samme problemet du har vore bort i?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Honda_1

Min 6400, var like myk og fin etter 7000 timer.

 

jeg håper og tror att det er problemer med wiren.

 

Ring fk verksted og spør, det koster ingen ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Problemet er fonne og løyst - det var ei fjør som hadde lagt seg i botnen på huset til ventilane som styrer reversje og forrover. En grei reperasjon, men kosta litt. Dette gjore at ventil-huset hadde fått diverse skader og ventilane hengte seg opp. Dette var og eit problem som ein bekjent med ein JD 6200 hadde opplevd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...