Gå til innhold

massey


Gjest

Anbefalte innlegg

hei jeg har en mf 135 1973 modell hydralikk slutta å virke slikk plutselig arma rister itte engang hydralikken???????????? det er ikke pumpa da hadde du merke det i at pumpa hadde vært mongo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei jeg har en mf 135 1973 modell hydralikk slutta å virke slikk plutselig arma rister itte engang hydralikken???????????? det er ikke pumpa da hadde du merke det i at pumpa hadde vært mongo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk silen for hydraulikk/transmissjonsoljen. Den var tett på min 135.

Silen er ikkje nevnt i instr.boka,så eg visste ikkje at det var sil der.

Parker traktoren i ei skjikkeleg sidehelling,med høgre sida lavest,skru av lokket som spaken for kraftuttaket sitter på,så kjenner du silen nedenfor opninga. Meiner den var festet med ei vingemutter.

Sjekk det,så kan du evt utelukke det.

Min sil var ivertfall heilt tett av svart bek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei hydralikken har ikke vært mongo før den vært slutta plutslig krafuttake virker ?????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei det er ikke pumpa som er utslitt men kraftuttake virker den går på samma aksling som hydralikken kan det være at en vetilen har satte seg fast i hyfralikken eller at det er spon i oil????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1

traktorn hadde vært på reperasjon etter den ganger sto traktorn i

2-3 månder da jeg skulle prøve traktorn ville ikke hydralikken løfte opp det var ikke reaksjoner engang har bytta oil i sommer da kom det ut litt jern spon traktorn har gått 5650 har ikke sjekka silen det er bra med oil på hydralikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars_A_1
Du må aldri være så skråsikker på at noe ikke har gått i stykker når du ikke har sett om det virkelig er ødelagt. Det kan jo f.eks. være akselen til pumpa som er knekt, det hender det. Da trenger du ikke høre noen ulyd i det heletatt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
hugg opp traktoren, den er ikke verdt så mykje fordi den er brumtimportert. hytten etc er anneledes, kjøp en ny så har du dele maskin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans K.

Har du høyrd om punktum og komma?

Blir betydelige lettere for oss å lese/skjønne kva du meiner dersom du brukar det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1

enig i det, detter er totalt meningsløst,

trur ingen av oss her helt skjønner problemet dit, som du beskriver med et utydelig fjortis språk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...