Gå til innhold

zetor 4718 nybegynner


Gjest

Anbefalte innlegg

heisann, har vert og sett på ein zetor 4718 i dag, som eg har tenkt å bruke til ved/brøyting og litt anna gårdsplass arbeid. traktoren startet med ein gang og gjekk fint og baklaster funket fint, det negative er rust på hytta, litt ujevne bremser og ingen lys. den er ikkje registrert pr dags dato, det eg da lurer på er, må traktoren godkjennes for å få skilt? er det noen ting eg bør sjekke ut på denne traktoen? og prisantydning.

ser for meg å pusse den opp litt etter litt. men lys og bremser må jo fikses me ein gang. er det noen kjente feil og mangler på desse traktorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1

heisann, har vert og sett på ein zetor 4718 i dag, som eg har tenkt å bruke til ved/brøyting og litt anna gårdsplass arbeid. traktoren startet med ein gang og gjekk fint og baklaster funket fint, det negative er rust på hytta, litt ujevne bremser og ingen lys. den er ikkje registrert pr dags dato, det eg da lurer på er, må traktoren godkjennes for å få skilt? er det noen ting eg bør sjekke ut på denne traktoen? og prisantydning.

ser for meg å pusse den opp litt etter litt. men lys og bremser må jo fikses me ein gang. er det noen kjente feil og mangler på desse traktorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Du trenger ikke noe godkjenning/visning, for å få skilt på traktoren. Årsavgift må betales. Tror ikke det er noe å betale i omregavg. Lys og bremser må jo selfølgelig ordnes før den brukes på vei. De vanligste feil og mangler har du listet opp innlegget ditt \;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hond43_1
takker for svar, var forresten gamle, dårlige dekk framme ka koster dei nye? korleis er det å bruke denne til vedklyver evnt vedmaskin? prisantydning? er det mye mask med bremsene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...