Guest Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Vet noen hvor jeg kan kjøpe "mekanisk" toppstag til BM 430´n min? ( Gjerne fra nettbutikk) Noen som vet hva original dimensjonen på toppstaget til traktoren er? Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j.h.va_1 Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Vet noen hvor jeg kan kjøpe \"\;mekanisk\"\; toppstag til BM 430´n min? ( Gjerne fra nettbutikk) Noen som vet hva original dimensjonen på toppstaget til traktoren er? Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Du har ikke noen naboer som har noe liggende da? Alle traktorer kommer vel med mekanisk toppstag, men de fleste bytter det jo umiddelbart ut med et hydraulisk. Problemet er kanskje at boltene er grøvre på nye traktorer, men ellers tror - nei - vet jeg at det ligger mange mekaniske toppstag rundt i de tusen redskapshus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.