Gå til innhold

Fendt 936VarioTMS


Gjest

Anbefalte innlegg

En jeg jobbet for var den første som bestilte 936 i Norge. Men han måtte avbestille den pga størrelse og toppfart. Den måtte gå på "sprøytehjul" og gå på blank diesel, og toppfarten måtte den via plombering og da lønner ikke investeringen på over 1,6mill seg.

Men nå har jeg sett flere på finn.no som er importert og står for salg. Er vel Nyaasmaskin som selger de, gimre selger vel også en 933 tror jeg.

Noen som vet mer om temaet, 936 er jo 277cm med std 710 42tommers dekk.. Men hvorfor selger disse gutta trakorene når det ikke er lov å kjøre de i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

En jeg jobbet for var den første som bestilte 936 i Norge. Men han måtte avbestille den pga størrelse og toppfart. Den måtte gå på \&quot\;sprøytehjul\&quot\; og gå på blank diesel, og toppfarten måtte den via plombering og da lønner ikke investeringen på over 1,6mill seg.

Men nå har jeg sett flere på finn.no som er importert og står for salg. Er vel Nyaasmaskin som selger de, gimre selger vel også en 933 tror jeg.

Noen som vet mer om temaet, 936 er jo 277cm med std 710 42tommers dekk.. Men hvorfor selger disse gutta trakorene når det ikke er lov å kjøre de i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Br.Gjermundshaug AS på Alvdal har en Fendt 936 vario tms som er lovlig å kjøre i norge, så langt er det den eneste i norge med skilt. traktoren går ca i 40 km/h, den er til salgs..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...