Gå til innhold

mf 3600 serie


Gjest

Anbefalte innlegg

mfs "nye" lille traktor, mf 3600 serien med 3.3 liters tresylindra SISU, er det noen her som har vært borti dem selv eller kjenner til eksemplarer i drift? er de noe tess?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mfs \&quot\;nye\&quot\; lille traktor, mf 3600 serien med 3.3 liters tresylindra SISU, er det noen her som har vært borti dem selv eller kjenner til eksemplarer i drift? er de noe tess?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS100A_1

Hei.

 

Har en nabo som har en slik med laster den går ikkje så mange timene i året men brukes til litt gjødsellkjøring og grashøsting samt snøbrøyting i tunet om vinteren, eg har ikkje kjørt denne så eg skal vere litt forsiktig med å utale meg om kjørekomfor og hvordan den er i daglig drift .

men den virker enkel og grei og sprek (dette er den største i serien 92hk trur eg) er sikkert en grei nr 2 traktor eller hovedtraktor til eit småbruk .

Men eg har notert meg at det er stadig nye eksemplarer som dukker opp på finn.no og gjengangeren er lavt timetall og 1-2år gamle , så det er jo lov å stille spørsmål ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MF sin 4 serie er identisk med Valtra si 100 serie. Samme traktor, ulik kosmetikk. MF 3600 serie er produsert i Italia og er vel samme traktor som små Landini og Mc Cormick.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke 3600 har all verden felles med landini/mccormick(argo) sine små traktorer.

 

3600 er lagd i antonio carraros fabrikker, visstnok etter mfs eget design, mens argo produserer sine små selv. mf 2400 derimot er klin lik landinis alpine- serie

 

motoren er vel den samme som i fendt 200 og valtras siste utgave av a-serien, 3.3 liter SISU, men antagelig litt lavere specca enn i fendten

 

men det er ingen her som har brukt en sånn over lengre tid da, eller flere som har naboer og kjente som har slike og har hørt \&quot\;godt eller gale\&quot\; om dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 2 år senere...
Jeg vurderer å kjøpe en MF 3630 eller 3640. Denne tråden har ikke blitt oppdatert på en stund, og jeg lurer på om noen har erfaringer å dele fra denne traktoren i allsidig jordbruksarbeid. Alt fra håndtering av pallee og rundballer til pløying, bruk av 2,5 meters slåmaskin, og veikjøring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var disse traktorene bygde på carrarro fabrikken? Mener også å ha hørt at det ble laget MF hos SAME på et tidspunkt.

 

Vil tro at det er helt greie traktorer til &quot\;passelige&quot\; oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har køyrt ein del mf 3645 på skulen, der den blir brukt til alt frå køyring med gyllevogn (3 kubikk), 2 skjærs plog osv til å drive vedmaskin. Traktoren er etter mi meining grei nok, einaste eg vil pirke på er at den er litt hard og få i gir. Men ser du vekk ifrå det er traktoren ein fin nr 2 traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...