Gå til innhold

Problemtraktorer


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er så mye snakk om hva som er best av traktorer, men hadde vert interessant å se hva folk har opplevd av problemer med traktorer.

 

Fortell om dine verste traktoropplevelser. Tenker da på driftsproblemer og feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shansen_1

Det er så mye snakk om hva som er best av traktorer, men hadde vert interessant å se hva folk har opplevd av problemer med traktorer.

 

Fortell om dine verste traktoropplevelser. Tenker da på driftsproblemer og feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove_Bonde_1

Her er eg heilt einig med Bjørn K dette blir ikkje debattside men ei side der mange fort kan sette fantasien i sving,og lage mange gode historiar.

For etter mange år i landbruksmaskin bransjen,har eg ikkje til dags dato høyrt om ein feil fri traktor og husk det er mange typar sjåførar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje derfor at det ikkje er kommet innlegg om \&quot\;problemtraktorer\&quot\; her. Det meste har vel vært brukt i andre hissige debatter her tidligere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sjåføren av traktoren har nest å si. Vet om noen som ikke fikk clutchen til å vare mere enn 2oo timar, mens andre har kjørt tusenvis av timar med samme merke og modell. Så denne debatten kan fort gli ut og bli useriøs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shansen_1

Må si jeg stiller meg veldig undrende til at ingen våger å skrive noe som helst her. Syns da faktisk det kunne vert meget interessant å lese om andre sine negative erfaringer med forskjellige merker og modeller. For det har helt klart vert forskjeller på traktorene opp gjennom tidene når det gjelder feil som går igjen. Dette trenger ikke bli en debatt om hvilket merker som er best osv. Alle merker har hatt sine mindre heldige modeller. Er ute etter seriøse innlegg som tar utgangspunkt i selvopplevde hendelser, ikke rykter og den slags tøv.

 

men-men tydeligvis ikke interessant dette her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...