Guest Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Noen som har erfaringer med New Holland TS 110A? Er det en bra traktor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Noen som har erfaringer med New Holland TS 110A? Er det en bra traktor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Helst blått ja, merkelig fenomen det der med merketilhørlighet, men sånn er det. Lurer på å kutte ut liten lastebil i anleggsgartenervirksomhet og heller gå over til traktor og henger, men vil ikke ha for stor traktor i gårdsdrifta heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magne_1 Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Hei Bibjoe, er helt enig- blått er bra. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Har en blå en jeg og, 98 modell NH TS 110 ES. Fungerer utmerket til mitt bruk. Drømmer om en ny 6020 eller 6040 en dag. Enig i at Case Maxxum 110 er veldig fine, går litt på smak og behag hos den enkelte. Det er vel hovedsaklig motorer og hydpumpe som skiller de to merkene. Maxxum 110 har vel Cummins motor og 80 liter pumpe, mens 6020/40 har CNH motor altså lisensproduserte Iveco diesel fra Italia?? eller er jeg helt på jordet her? 6020/40 har jo powerboost til 142 hk, det har ikke Maxxum 110 tror jeg. 6020/40 har vel og 113 liter hyd pumpe mot Maxxumens 80 liter som standard. Men personlig syntes jeg Casene er et snev finere å se på, men jeg hadde nok kjøpt en blå likevel. Liker også Maxxum 125 X veldig godt. Enkle sekssylindrede maskiner som sikkert passer til det meste. Forresten, trenden er vel stadig større fire syl moterer og stadig færre seksere på markedet. Hva foretrekker folk? Jeg ser at Fendt er oppe i 160 hk på 4 liter motorvolum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Forresten klatret vel New Holland opp på andre plass over solgte traktorer i Norge i fjor. Dette skal vel hovedsaklig 5060 og 6020/40 ha æren for. Heia blå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newolavholland Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 Hei, trenger akutt hjelp. Har nå besluttet å ta jobben selv med å dele opp bakakselen på en NH TS110A - 2006 mod. Fikk for en tid tilbake problemer med at det var en stygg lyd fra bremsene når jeg bremset i stor fart, 20 til 40 km/t sånn ca.. Dette var pussig og jeg forhørte meg litt rundt. Masse forskjellige svar, men lager var det mest pålitelige svaret jeg fikk. Bremsene på disse er bombesikker iflg AK. Hvilke lager som er deffekt er noe usikkert men i helga ble det ekstra ulyd der bak og ved 2 anledninger virket det som om det la seg noe imellom noen drev der bak. Traktoren bremset momentant!!!! Rygget litt og den gikk igjen.....Krise noen som vet????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newolavholland Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 Saken er løst...Var kronhjul og pinjong i framaksel!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts