Gå til innhold

tillatt henger last.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor stor henger jeg lovlig kan dra med en NH ts 100 på 100hk?

 

 

takker så meget for all god hjelp.

 

 

 

mvh

 

TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor stor henger jeg lovlig kan dra med en NH ts 100 på 100hk?

 

 

takker så meget for all god hjelp.

 

 

 

mvh

 

TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor stor henger jeg lovlig kan dra med en NH ts 100 på 100hk?

 

 

takker så meget for all god hjelp.

 

 

 

mvh

 

TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det vil være HK som begrenser denne traktoren. 7 hk pr tonn, dvs 14,28 tonn totalvekt, altså faktisk vekt på traktoren (inkl laster, vekter ol, ikke det som står i vognkortet) + henger + last.

Ikke så mye igjen til last mao.

Skal vi si noe mer presist, må vi kjenne faktisk egen-vekt på traktoren (begge aksler) + tillat maks bak-akselvekt + godkjenning på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det vil være HK som begrenser denne traktoren. 7 hk pr tonn, dvs 14,28 tonn totalvekt, altså faktisk vekt på traktoren (inkl laster, vekter ol, ikke det som står i vognkortet) + henger + last.

Ikke så mye igjen til last mao.

Skal vi si noe mer presist, må vi kjenne faktisk egen-vekt på traktoren (begge aksler) + tillat maks bak-akselvekt + godkjenning på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...