Guest Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Hei! Noen som vet om disse passer i lag? Laster`n står i dag på en JD 6420, men jeg ønsker og å bruke den på en JD 6600 i deler av året. Fk sin traktor selger mente at denne lasteren ble for kort til å sette på 6-syl. traktor. Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Hei! Noen som vet om disse passer i lag? Laster`n står i dag på en JD 6420, men jeg ønsker og å bruke den på en JD 6600 i deler av året. Fk sin traktor selger mente at denne lasteren ble for kort til å sette på 6-syl. traktor. Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Trur ikke det skal være særlig til problem, kommer vel litt an på hjuldimensjon på 6600\'\'\'\'n din. Kanskje litt dumt å snakke en selger midt i mot, men jeg har nå sett flere 6620 og 6630 med denne lasteren på, uten at de har hatt \"\;Extended\"\; fundament... Samdrift på laster mellom to traktorer er alltid kjekt - rart fler ikke tenker på det :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Ja, var akkurat det jeg tenkte på :-) Bestiller vel braketter da :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted August 6, 2010 Share Posted August 6, 2010 Ja god ide :-) Da har vi et lite prosjekt i helga:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.