Gå til innhold

lastertraktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe meg en traktor for å bruke laster på. En del snøbrøyting og rundballehandtering kunne godt tenke meg ca 90 hk og vendegir. Pris ca 170 tusen. Noen forslag?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på å kjøpe meg en traktor for å bruke laster på. En del snøbrøyting og rundballehandtering kunne godt tenke meg ca 90 hk og vendegir. Pris ca 170 tusen. Noen forslag?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen kan jeg godt foreslå landini 80-serien fra 1995-99mod.Da får du en god traktor med få brukstimer til den prisen,og du får frisiktpanser,vendegir og 40km/h.Denne serien har siac førerhus som på mf 600-serie,men med helt annen innredning.Av egen erfaring har jeg ikke noe å utsette på landinien,da den funker like godt som andre merker har gjort her på gården.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en bruk nh tnd med laster. nydelig lastetraktor, smidig og billig idrift. har sjøl en tnd 85a som går 1000 timer iåret utrolig fint traktor til lasterarbeid og brøyting brukes ioslo om vintren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Denne fjøra det er prat om sit i gruppegiret, altså i såkalla 4wd-kassa. Den er lik på både 12+12 og 18+6 alternativa¨på 300-serien og dei fyrste 4200 modellane. Ny fjør skal vere forsterka, slik at dette skjer berre ein gong. Skifta den på min 382 da den hadde gått ca. 4500 timar.

300-serien er frykteleg gode landbrukstraktorar, og eg tykkjer ikkje denne fjøra bør ødeleggje for kjøp av ein slik. Dei er lettkjøyrde, stabile med laster, bra oljekapasitet(med samankopling), har sperre framme og bak++. 390T er også ein sprek modell, og den har same clutch som 399(13\&quot\;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...