Guest Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 hva er time prisen for og ha traktor på verksted. i sør trøndelag. vurderer og kjøpe en zetor som ikke har bremser, lurer på og sette denne på verksted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 hva er time prisen for og ha traktor på verksted. i sør trøndelag. vurderer og kjøpe en zetor som ikke har bremser, lurer på og sette denne på verksted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Vet ikke hva timesprisen er, men jeg kan garantere deg at deleprisene blir en brøkdel av verkstedsoppholdet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Tror at timeprisen på landbruksverksted ligger på ca 650,- + mva. Tidsforbruket på en slik bremsejobb hvis det er innebærer overhaling vil jeg tro tar et sted mellom en og to dager på verksted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 da kan det fort bli dyrt og sette traktoren på verksted hører jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oddbjørn_1 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Hvis det er bremseoverhaling på zetor du tenker på så er det ikke nødvendig å sette den på et stort, dyrt verksted. Det er en ordinær skrujobb som passer fint for et bygdeverksted, eller en mekaniker som gjør det svart på kveldstid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjørn_1 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Få en Fastpris med antall timer og alt som trengs av deler,verkstedmateriell og olje osv på det du skal ha gjort hvis det blir over 10 000 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.