Guest Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Har en 6430 som jeg vurderer å få "dansken" til å programere. Er det noen som har noen erfaringer med programeringen hans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Har en 6430 som jeg vurderer å få \"\;dansken\"\; til å programere. Er det noen som har noen erfaringer med programeringen hans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Han chippa 6520en vår, ble iallfall en sterk traktor, vet ikke hvor mye som ble tatt ut, har ikke fått effekttesta den enda. (FK er treige). Ikke hatt noen problemer med den i etterkant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ameldal_1 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Dansken chippen min far sin Claas Ares 557, originalt 105 hk, ca 130 hk nå, er stor forskjell, og det var verdt det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.