Gå til innhold

Massey Ferguson 675


Gjest

Anbefalte innlegg

ser dere skriver at 675 har 2.36 motor, kan det stemme at det er den samme motoren som siter i noen treskere? mener å huske at det var en volvo som hadde perkins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,Lars. \&quot\;Grand prix\&quot\; var berre ei utstyrspakke som du fekk for ein billig penge,i nov/des `85,og ei stund utover `86. Den bestod av defa tidsur,brannslukkingsapparat,radio/kassettspiller,triangel hurtigkobling(traktordel),hydr.toppstag,og framskjermer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Hallvar_1
Hei.. Den største svakheita på alle MF 600 modellane er rusta. Dersom du har funne en en traktor uten noke særlig rust på hytte, kan du trygt kjøpe. En veldi stabil og god traktor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Anonym
Jeg har nylig kjøpt meg en MF675 turbo 1983mod. Den har ikke vært brukt ordentlig på en stund. Da jeg skulle kjøre den hjem på gården opp mange bratte bakker døde den ut etter hvert. Den ble ikke varm da tempmåleren viste riktig nivå. Men lurer på om det kan være at jeg bør lufte dieselen ? Eller kanskje en vannutskiller på dieselfilter som bør tappes, evt. bytte filteret ? Selv om det sto i annonsen at det er byttet for ikke lenge siden. Noen som har noe erfaring med dette ? Er veldig takknemlig for svar. Send meg gjerne en mail, da jeg ikke er så veldig ofte inne her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei

 

Har en MF 675 med turbo fra 1984. Den har gått ca 1240 timer. Har hatt et problem med den i to-tre år med at firehjulstrekken ikke lar seg koble ut. Tror det er en magnetventil eller noe liknende som styrer inn og utkobling. Knappen på konsollen indikerer med og uten lys etter som jeg trykker den inn og ut ,men har funnet ut at firehjulstrekken ikke er utkoblet. Noen tips til hva som er galt, evt hvordan det kan fikses? Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Terje.TBA

Noen som vet om det er konstant 4wd eller om den kan velges bort? Har mistet 4wd. Selv om den tidlige har virket. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...