Guest Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Case IH viste visst en ny multicontroller på Agritechnica. Er det noen som vet noe om denne? Hva er erfaringene med dagens multicontroller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Case IH viste visst en ny multicontroller på Agritechnica. Er det noen som vet noe om denne? Hva er erfaringene med dagens multicontroller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magne_1 Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Ang. nye multicontroller: Størrelsen på armlenet er tisvarende Magnum/T8000, men har en helt annen utforming. På den nye MC er alt knapper foruten skifte av pto-hastighet plassert i MC, samt at i forkant sitter er 6\"\; skjerm. Steyr viste forresten en helt ferdig prototype av en trinnløs på 255 hk. Regner selv med at dette armlenet kommer i alle trinnløse fra CNH. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan_Dag_1 Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Jeg har ingen kjennskap til den nye multicontroller, men jeg har en MXU 110 med multicontroller. Jeg syns joysticken til 2 av el.utakene (lasteren) blir vanskelig å dosere små oljemengder med. Ellers er multicontrolleren helt grei å bruke. Veldig kofortabel traktor, men synd at den har en så simpel girkasse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.