Gå til innhold

Varmeapparat på JD


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som plages med dårlig varmeapparat på John Deere? JD vår har hvert til oppgradering på fk, det ble byttet noe på radiatorn tror jeg, det ble bedre varme i bynnelsen, men er ikke så godt lenger. Vi har en 6220 2003 mod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som plages med dårlig varmeapparat på John Deere? JD vår har hvert til oppgradering på fk, det ble byttet noe på radiatorn tror jeg, det ble bedre varme i bynnelsen, men er ikke så godt lenger. Vi har en 6220 2003 mod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart, synes de har ett av markedes beste varmeapp. ikke bare varmen, men betjening. Duggfrie ruter og gulvvarme som mange av kunkurentene mangler. Og motoren blir varm? tror dere bør prøve og bytte varme register. eller så må dere kjøre hardere he he..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra ut filteret føre radiatoren...rens det,,i sommar dogga d plutsleg på rutene her, då eg såg på dette filteret var det 1 cm tjukt med pollen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har premium modellen, har ute filtret fremfor radiatoren med jevne mellomrom, traktorn blir kjørt ganske hardt, går mellom 900-1000 timer i året, motoren blir ikke så veldig varm, blir ikke noe varmere på kjølevesken om du drar 8 rundballer opp bratte bakker eller om du kjøre med bare traktoren, sammenlignet med valtra så er det bare kaldluft som john deere blåser, er enig i att betjeningen er enkel og rutenen duggfrie =)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filteret foran radiatoren har ingen ting og si på varmen i hytta. men ac systemet. da radiatoren til ac er trøkt inn der. Blåser det bra? når vi snakker om filter kan du sjekke hyttefiltrene som sitter under bakruta... Hvis den har vært på fk, synes jeg de burde finne bedre ut av det. kan være en justering på ventilen inn med varmtvann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart d har noko med framfilteret på radiatoren å gjera. Det ordna seg hjå oss når me hadde dugg, og ac står jo alltid på, så eg trur nok at trådstartar og tenkjer varmeapparat/ac omkvarandre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har først villet sjekke om kran som du stiller på/av varmvannet inn i varmeapparegisteret er i orden/ikkje har i ulage med knotten du stiller varmen med,så du ikkje oppnår full gjennomstrømmning av varmvatten i registeret. Evt at varmeapp.registeret er tett da,men tviler på det,da det er såpass ny traktor. Men det er opplagt at det er noko tull med vassgjennomstrømminga i varmeapparatet. Der er for dårli av FK,og ikkje finne ut av detta!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet kommer og går, pappa kjørte idag og da \&quot\;varmet\&quot\; det bra sa hann, men av og til ikke, kjører i vinter en valtra m130 og den er det godt varmeapparat/steikovn i. men den dugger, det gjør ikkje john deeren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...