Gå til innhold

New Holland tl 100


Gjest

Anbefalte innlegg

Enig. Skal du til skogs er det valtra som duger.Sett på bukbeskytter på f.eks. en tl og den blir så brei under at den henger på stubber og snø med en gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1
Hvis man ikke er så nøye på komfort i skogen Så må jo County være noe av det beste man kan få. Fiat 110-90 er også en enkel og velegnet traktor i skogen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

For County`en sin del skal jeg være enig.

Men 110-90 er en god trekkmaskin. Førerkomforten er i toppsjiktet men den har en del moderne teknik og de nyeste hadde også air-condition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis noen sitter og forsvarer 110-90 komfortmessig da må man være helfrelst CNH mann.

Har vært mange innlegg på zetor debatten der den har fått pepper for komfort,men 110-90 er som å komme inn i noe av utstyret Hitler satte igjen her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det blir diskutert litt valtra her.personlig får jeg det ikke helt til med valta.kjører selv nh tm155,men lånte en valtra i sommer som jeg hadde på slåmaskinen.erfaring var at jeg følte jeg blei sittende langt fremmme og litt lavt i førerhytta å da blei det veldig liten oversikt til redskapen.var også veldig dårlig sving og altfor mye knapper i høyrepanelet.til deg så lurer på tl så her jeg lite erfaring me dei, men har hatt en ts100 siden 1999.hadde litt småtull med den i garantitida (første året) men etter det har den vært helt feilfri.har gått over 5000 timer nå.er godt fornøyd med nh.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiat 110-90 har ingenting med Hitler å gjøre,og det er ikke komfort,som er poenget med den.Derimot er den driftsikker og sterk,og har høy kvalitet på alt.Dårlige traktormodeller forsvinner fort,men det tok en liten evighet før 110-90 forsvant fra markedet i 2003.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

debatt starter er vel ute etter ett multiverktøy en traktor som kan brukes til alt. 110-90 og county er for gammeldags. han hadde vel tenkt seg clutch fritt vendegir flere hurtig gir. el hyd og ac. Har null erfaring med nh men tl 100 er sikkert et godt alternativ til det debattstarter skal ha den til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Tl 100 2000 mod som det ikke har vært noe tull med. Det er en utrolig lettkjørt og god traktor som har både clutchfritt vendegir, elektrisk hydralikk og aircondition. Virker på meg som at det er en del innlegg i denne saken som prater om ting de ikke har peiling på ang denne traktoren. Kan trygt annbefale en TL 100!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...