Guest Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 John Deere 6930 ble tractor of the year 2008.Synest det er meget verdig vinner!!Meget kompakt,lettkjørt å smidig 180hk maskin.Velfortjent!! KOMMENTAR FRA BG-REDAKSJONEN: AS refererer til ei leserkåring på ei dansk nettside. John Deere 6930 er ikke årets traktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AS_1 Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 John Deere 6930 ble tractor of the year 2008.Synest det er meget verdig vinner!!Meget kompakt,lettkj&\;oslash\;rt &\;aring\; smidig 180hk maskin.Velfortjent!! KOMMENTAR FRA BG-REDAKSJONEN: AS refererer til ei leserk&\;aring\;ring p&\;aring\; ei dansk nettside. John Deere 6930 er ikke &\;aring\;rets traktor. &\;nbsp\; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AS_1 Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Det står på den danske siden www.traktor&\;teknik.dk at 6930 ble vinneren.Ble kunngjort den 26okt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Årets trakor 2008 er ikkje kåra enno, som Rune og Mr.T skriv. Danske Traktor &\; Teknik, som ikkje har noko med kåringa å gjere, har brukt tittelen til ei avstemming på nettet, med kandidatane som den offisielle Årets Traktor-juryen har valt ut. Overskrifta på den danske nettsida er berre lureri, med andre ord. Det blir som om bondeungdomslaget skulle melde at dei har kåra Miss Universe. 11. november klokka 12.00 startar den offisielle prisutdelinga, på opningsdagen av Agritechnica i Tyskland. Resultatet kjem her på gardsdrift.no i løpet av dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo_1 Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Typisk JD fans,juge,og sette ut falske rykter om \"\;gullglompen\"\; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 forskjellen i motoren er blant anna geometrisk variabel turbo, noko ein spara drivstoff på.+++++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Strømgeneratoren kommer bare på 7430E og 7530E. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 om det var velfortjent vet jeg ikke. men det var for all del fortjent. er jo bra traktorer men jeg begynner og bli litt lei jd, er jo ikke de alt for store forandringene, siden 6000 serien så dagens lys på midten av 90 tallet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jamos_1 Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Jeg er ganske enig med deg, bjørn k. Jeg føler at JD trenger å komme med en skikkelig nyhet snart. Når jeg ser på nyhetene som de andre traktormerkene kommer med, vil det ikke forundre meg om John Deere kan begynne å tape markedsandeler i Norge om noen år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Var det ikke new holland som ble vinneren i år? tatt seieren på forskudd her eller? Og mf ble leser favoritten her ikke uventet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.