Gå til innhold

john deere 5820


Gjest

Anbefalte innlegg

MF 5400 serie har ein større og tyngre \&quot\;skrått\&quot\; enn JD 5020 serie,og større/romsligere hytte enn 5020,så det blir vel mest rett og sette MF 5400 og JD 6020se i samme hylle,5020 blir ein mellomting mellom MF 5400 og 4400,etter mitt syn da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5445 har samme effekten, men blir jo vesenlig grøvre redskap enn en 5820. hvordan ligger de to i forhold til hverandre på pris?

 

ellers er vel 6030 serien sammenlignbar med både 5400 og 6400 serien avhengig av effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein 5820 05 mod og kan skrive under på at problem med hydraulikken er eit velkjent fenomen her omkring. FK har ikkje fått orden på det endå, så i tillegg til ein del småtull på det elektriske og ein svært tørst motor få ein lyst til å skifte traktor. Glad eg ikkje har kjøpt meg lastar til den...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JD 5020 serien har ikke et godt rykte etter det jeg erfarer, mens 6020 serien er mer stabil sier de jeg kjenner som har begge.

 

Noen som har erfaringer med Lamborghini R2/Deutz Fahr Agroplus? Har en størrelse og utstyr som gjør de interessante, spesielt med stop &amp\; go (brems m/clutch) og senket turtall i 40km/t. Eller er det bare MF og JD-fans her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jamos_1
Vi har laster på vår JD 5820. Jeg skal innrømme at lasteren ikke er særlig rask. Lasteren på vår tidligere MF 360 var raskere (Med sammenkoplede pumper).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøkland_1
5820 er en del sprekere enn en 6220, det er mye daukjøtt i 6020 serien. og massey 5445 er noe av det daueste en kan få på markedet, 4400 serien er nok bedre enn 5445 (selv om den er simpel) på grunn av at den er en valtra, 5820 ville jeg ha valgt siden den er lett, sprek og moderne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan skrive under på att 6220 er latere enn 5820, prøvde en 5720 hjemme i slotten for noen år siden, var en sprek liten kar, sakket xtremt lite i bakkene (tom traktor), men blir alt for lett med en 10 tonns boggihenger med gress, ellers en komfortabel traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eille hær i bygd\'n som har/haft 5820, æ faan kje tilfredse mæ essa shett traktor\'n.Ha e måtta ti einn 5820 istan får ein 35x,så trur e kun funne tågge mæ ein gång.(hengt me). Tura mindre inni \&quot\;hytta\&quot\; på 35 l ti 5820!!!!FLAUT TÅ FK Å SÆLJA SLEKK!Deere går onde mf på salg nå,vent å sjå døkk \&quot\;svær karein\&quot\;!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til mg.

Det sier du bare på grunn av at du er inngrodd fk kjøper!!!sånne som deg blir man så irritert på...SKAFF DEG ET LIV OG EN HJERNE!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mr. T, om pv og mg. Dette er ikke forumet for pubertalt tøys. Dere får heller tusle inn på gutterommet og lese Traktor eller noe sånt, og spar oss for våset deres.

La oss heller bruke forumet her slik de aller fleste andre gjør det: Diskutere maskiner og landbruk med et minimum av faglig grunnlag. Jeg er stadig inne å leser, og er gledelig overrasket over det gode nivået på debattene. Til de aller fleste vil jeg si: Hold fram som dere stevner, gode debattanter!

 

Om JD 5020 er vel mye sagt. Har forresten hørt at konkurrerende selgere hevder at JD skrøner på vekta, men har ikke sett noen traktor veid enda.

 

Jeg støtter også dem som peker på Same Deutz-Fahrs små. Ikke dumme traktorer, bare litt for lite kjent i markedet. Kjappe og greie, og jeg tror ikke de har flere feil enn mer kjente grønne og røde. Agrotron K fortjener et mye høyere salg, for den er skikkelig trivelig.

Hva med MF 3600, om vi snakker lettraktor? Ikke dum den heller. Tydelig en traktor MF har bestilt fra Italia, men hva så? Funksjonalitet, komfort og driftssikkerhet er det som betyr noe, i tillegg til en forhandler som stiller opp. Det er jo lokalt variabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...