Gå til innhold

\&quot\;ny\&quot\; traktor, feks Lamborghini


Gjest

Anbefalte innlegg

Er lamborghini 874-90 turbo ein god traktor?mtp. tilgjengelighet på deler, kvalitet. har du nokon erfaring med denne traktoren, kom gjerne med dei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lamborghini 874-90 turbo ein god traktor?mtp. tilgjengelighet på deler, kvalitet. har du nokon erfaring med denne traktoren, kom gjerne med dei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan_Dag_1
Jeg har hatt 4 Lamborghinier fra 1995 til 2001. Da gikk det opp for meg at de var ganske dyre i drift. Da tenker jeg på verkstedsregninger. Siden den gang har jeg aldrig savnet dem! Hvorfor ikke kjøpe ett mer kurant merke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamborghini er like driftssikker og kurant som noe annet merke.

Har hatt Same i 25 år med minimalt med trøbbel selv med meget hard drift. Har en som heter Explorer, og det er samme traktor som 874-90. Meget god og driftsikkker og bruker lite diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei torstein.

Har du handla traktor enda?

Eg ville ikkje ha kjøpt meg lamborghini, for dei er MEGET dyre i drift, og er en del små tull med dei.

Men viss den er fra før 1998, så er det en meget bra traktor,da bruker den nesten ikkje diesel i det heile tatt.

Har en gammel 1056 1981 modell.Sterk som bare det,og diesel målaren flytter seg nesten ikkje.Den har gått med anleggshenger i mange år til det gjekk over til nesten berre lastbil, men den har ikke vært på verksted enda.God gammel sliter.

Bør kjøpe deg noe sånn.

mvh Lamborghini eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...