Gå til innhold

Start problem Lamborghini sprint 674-70


Gjest

Anbefalte innlegg

Har eit elektrisk problem med traktoren. den vil ikkje starte. Ikkje med starthjelp heller. Den starter på gir. Men når eg vrir om nøkkelen forsvinner lysa i displayet, omtrent som om at det var lite strøm. Men det er det ikkje. sikringen til glødepluggen var gåen, men hjalp ikkje å byte denne. Den nye sikringa holdt. Noken som har nokre forslag??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit elektrisk problem med traktoren. den vil ikkje starte. Ikkje med starthjelp heller. Den starter på gir. Men når eg vrir om nøkkelen forsvinner lysa i displayet, omtrent som om at det var lite strøm. Men det er det ikkje. sikringen til glødepluggen var gåen, men hjalp ikkje å byte denne. Den nye sikringa holdt. Noken som har nokre forslag??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tyder på at det er dårlg kontakt ein stad i startekretsen. Har du prøvd å gjere reine batteritilkoblingane? Jordinga og tilkoblinga på startreleet? Kan og vere defekt startmotor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men kvifor virker ikkje lys og utstyr viss det er startmotoren. Eg har skjekka koplinger på batteri, og dei er reine og fine. det samme gjelder på startmotor. Trudde ei stund det var glødepluggen som var defekt. men hjalp ikkje å kople denne vekk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men kvifor virker ikkje lys og utstyr viss det er startmotoren. Eg har skjekka koplinger på batteri, og dei er reine og fine. det samme gjelder på startmotor. Trudde ei stund det var glødepluggen som var defekt. men hjalp ikkje å kople denne vekk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problem på Same Explorer. Var rett og slett batterikablene som var eira innvendig i polskoa. For å sjekke dette kan du bruke startkabler, en direkte fra -pol til jord og en fra +pol og direkte til startmotor.

Alternativt kan det vere at sikkerhetsbryteren som er på girstanga ikkje slepper gjennom nok styrestrøm.

Viss startmotoren går når du kortslutter på innslagsreleet er startaren iorden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fann eg svaret. Det var batteriklemma som var sprukken og eira i der kabelen var pressa inn på klemma. Skikkeleg varmgang der, måtte fjerna 10 cm av kabel for å komme inn på skikkeleg kobber. Men no starter den og går... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...