Gå til innhold

John Deere runballpresse.575.


Gjest

Anbefalte innlegg

Svar til jd578.

Hei igjen du. 578 pressa hadde nok vore tingen det, men då må du opp i ein annan prisklasse også, men for mitt vedkommande, så skal pressa kun eit mindre kvanta og ikkje kjøre leige slik som mange gjer, så trudde eg 575 klarte jobben.

Når du snakkar om lagerhavari, kva lager og plassering i pressa var det snakk om, trudde gjerne når på passa på og smurde og kikka etter litt, så skulle ikkje det vera problem, men alle lager kan jo ryke ein gong.

Slurekoblingane, kor sitter dei på pressa ?. Kva var det egentlig som skjedde med nettbindinga då, når det blei problemer.

Når du skifta ut desse her komponenta, kva pris er det egentlig på dei delene då, hvis du mekkar og set dei på sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. En bekjent av meg kjøpte 575 og til privat bruk, pressa ca 350 baller i året.

Der og ble hjerne bytta 2 ganger.

Det du har gjort feil om nettet legger seg på er enten brukt kniv på gummirullen for mating av nettet eller at du må rengjøre det.

Lager på pickup og ruller er en svakhet, ruller tåler ikke så mye.

Pris på sånne lager nå vet jeg ikke lenger.

Vil uansett anbefale deg ei pent brukt 578 presse om det er JD du skal ha.

Har selv gått over til Orkel og angrer ikke idet heletatt selv om jeg er John Deere kar langt inn i hjertet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...