Guest Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 noen som har erfaringer med mf 8140? eventuelt noe som tar ofte kvelden på disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 noen som har erfaringer med mf 8140? eventuelt noe som tar ofte kvelden på disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars_A_1 Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Jeg har nylig kjøpt meg en MF 8130, det virker for å være en solid traktor uten all verdens ekstrautstyr. Komforten er helt grei, og jeg synes dette er mye traktor for pengene. Minuset med den er att den etterhvert er så gammel att man ikke får maskinskadeforsikring, dessuten er det vanskelig å finne 8100 her til lands. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Hei En jeg jobbet som avløser hos tidligere, hadde en 8110. Han hadde noen problemer med elektronikken i den, tror han måtte skifte hjerne i den. i tilegg til at han hadde brann i noe av det elektriske anlegget. Traktoren var god å kjøre, men han byttet til en MF 6290, da det ble for mye påkost på 8110. Det skal sies at traktoren var importert fra danmark...tror traktoren hadde gått mye mer enn det timetelleren viste.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.