Gå til innhold

Claas arion 540


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer denne traktoren. Har ikkje noko erfaring fra claas traktorer, men har hørt berre positivt om dei. noko som har erfaring med 500 serien? + og - sider? skal brukes foran kombipresse og ellers vanlig jorbruksdrift.

stoll laster vs trima eller ålø?

Svar motas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei. Vurderer denne traktoren. Har ikkje noko erfaring fra claas traktorer, men har hørt berre positivt om dei. noko som har erfaring med 500 serien? + og - sider? skal brukes foran kombipresse og ellers vanlig jorbruksdrift.

stoll laster vs trima eller ålø?

Svar motas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Vil anbefale Claas Arion på det varmeste.

Fantastisk komfort, herlig Hexactiv transmisjon og veldig sprek og \&quot\;hissig\&quot\; motor.

I tillegg så er det 3 års garanti på traktorene..

Vil anbefale Trima/Ålø laster,både på grunn av at det er en bedre laster enn Stoll, og på grunn av at du vil ha en mer attraktiv traktor når tiden kommer for å bytte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest kjetil_1
Det er en god traktor, men den jeg har kjørt var veldig lett på rompa, kjøring av rundballer på frontlasteren var et kjempeproblem, min M130 er mye tyngre bak og der merker jeg ikke tyngden av rundballen.. Den hadde også problemer med kondens i dieselfilteret på vinteren, min M130, som brukte av samme dieseltank hadde ingen problemer. I tillegg synes jeg det ble for mye elektronikk, likte ikke hydraulikkelektronikken. giringen ble også veldig fort rykkete på auto, og gruppegiringen er litt tungtvindt. bortsett fra dette likte jeg den, den er bra utstyrt med lys som standard. behaglig komfort og bra utsikt til området rundt traktoren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...