Gå til innhold

JCB Fastrac


Gjest

Anbefalte innlegg

Spekulerer på en brukt JCB 3220 eller 3230.Har ingen erfaring med jcb fastrac,så er litt inntrisert i å høre om andres erfaringer med disse moddelene.

Driftsikkerhet?,service ved eventuele problemer?,dieselforbruk?,framkommelighet i åkerarbeide pga små bakhjul?osv.Skal brukes i brøyting/strøing av vei,transport og kalkspredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulerer på en brukt JCB 3220 eller 3230.Har ingen erfaring med jcb fastrac,så er litt inntrisert i å høre om andres erfaringer med disse moddelene.

Driftsikkerhet?,service ved eventuele problemer?,dieselforbruk?,framkommelighet i åkerarbeide pga små bakhjul?osv.Skal brukes i brøyting/strøing av vei,transport og kalkspredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angåande jcb kan eg anbefale det på det sterkaste.Har sjølv 2140 med breie hjul og 4-hjuls styring.Brukar den til brøyting med fres- transport med stor dumper hengar og pressing av rundballar.Fins ikkje maken til konfort å framkommeleghet i bratte jorde.Hadde tsa tidlegare men kan ikkje måle seg med smidigheta til jcb.Men eg trur at dei store har dårleg sving,2140 hadde vore uegna til jordbruks føremål uten 4ws.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

\&quot\;jcb\&quot\;:Stjørdal Traktor har service i Trøndelag.

 

Du Jarle, er du svoger til han Nyaas, eller? Pinadø reklame fra deg for han hele tida....

 

Sjøl anbefaler jeg å ta en prat med Mørk Maskin. De har bra peiling, virker seriøse og skaffer både nytt og brukt. I mange tilfeller er det ikke dumt å ta en prat med den offisielle importøren, i hvert fall. For eksempel skaffer jo Mørk maskin like billige maskintraller som Gimre, bare du velger tilsvarende ribbet utgave som på de Gimre selger, men listeprisen er høyere fordi det er høyere spesifiserte utgaver i utgangspunktet på det Mørk selger i forhold til Gimre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stordriver/entreprenør oppe hos oss i norddalen hadde to, men de hadde en lei tendens til å ta fyr...

 

smidigheten suger uten 4ws.

 

vent noen år så får du 2170 4ws med variokasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...