Jump to content

Forskjell på 20/30 serien på JD

Guest

Recommended Posts

Noen som har prøvd/kjøpt seg ny 30 serie.?

Er det stor forskjell på denne og 20 serien? eller er det som forholdet, 00/10 serie med en litt annen farge på intreøret? ja ja, du har jo venstre hånds vendegir, (selvom man kunne få det på 00 og faktisk..) og el hurtig gir da. har jo liksom ikke skjedd store forandringene på 10 år.

Engelsk mennnene mener 10 serien er den mest solide av gjengen.

Kom med innspill også lar vi stakkars MF`n hvile en stund, ble litt mye pepper synes jeg.

Guest Honda_1

Noen som har prøvd/kjøpt seg ny 30 serie.?

Er det stor forskjell på denne og 20 serien? eller er det som forholdet, 00/10 serie med en litt annen farge på intreøret? ja ja, du har jo venstre hånds vendegir, (selvom man kunne få det på 00 og faktisk..) og el hurtig gir da. har jo liksom ikke skjedd store forandringene på 10 år.

Engelsk mennnene mener 10 serien er den mest solide av gjengen.

Kom med innspill også lar vi stakkars MF`n hvile en stund, ble litt mye pepper synes jeg.

Guest Vegard_1
Jeg er kanskje litt for grønn i hjertet til å uttale meg - og har ikke annet grunnlag enn prøvekjøringa av en 6830 - men spesielt godt likte jeg den nye styringsenheten for hydraulikk, girkasse, motor og det meste annet. Det hadde blitt en veldig kompakt enhet - der det aller meste var oversiktlig samla. Det har kanskje vært litt for spredd utover før. På en måte kan en si at Deere har nærma seg Fendt og MF på det punktet :)

• 3 weeks later...
Jeg har prøvekjørt jd 6930 autopowr, men dersom en ser bort fra interiør-endringene syns jeg ikke det var den store forskjellen fra 30 til 20 serien som jeg kjører nå.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...