Gå til innhold

Modelltraktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Var litt innom britains modelltraktor, ett annet sted her.Noen andre som har hatt ett forhold til disse?Husker selv at jeg ønsket meg industriutgaven av volvo bm's versting 2654,hadde den i standard rød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt innom britains modelltraktor, ett annet sted her.Noen andre som har hatt ett forhold til disse?Husker selv at jeg ønsket meg industriutgaven av volvo bm\'s versting 2654,hadde den i standard rød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har ein Valmet 805 inni et skap et sted. Men traktorinteressert som eg var/er fekk den ikkje stå til pynt akkurat, og hytta forsvant fort...hehe

Bror min hadde ein Ford 4610, men eg huskar det var stas med Valmet\; sidan det var Valmet som var på bruket til onkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ivrig bruker selv,så jeg har ingen igjen av dem.805 volvo bm valmet husker jeg godt,var den første jeg hadde med brede dekk.De første hadde mer radrenserhjul,skikkelig smalt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Har selv slitt ut mange Britainsmodeller, men har en eske stående som sønnen skal arve om et år eller to. Tror den eneste som er nogen lunde oppegående nå er en Valmet 805, ellers er det en Ford 10-serie og Deutz DX som mangler hytte :) Fritt etter hukommelsen er og Accord trepunktsmontert såmaskin, slepesnitter og et par grashengere nogen lunde i stand. Snitteren har forøvrig maisbord :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

jeg har forholdt til disse modellene ja.

 

har de fleste fra 90 tallet, og noen enda eldre, den eldste jeg har er en Ford 5000 fra 1969 orginal uten hytte.

nå i dag har jeg en samling på ca 100 traktorer, av også mange andre fabrikanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...